'
 
Kotisivuni Suomeksi My website in English
Seuraa minua Facebookissa! Seuraa minua Twitterissä! Seuraa minua Instagramissa!
TableTOp
NaviLeft Tuoreimmat autourheilu-uutiseni Minä ja kilpailukalustoni Kilpailukalenterini ja tulokset Parhaimmat kuvani Vauhdikkaimmat videoni Nautinnolliset elämyspalveluni Yhteistyökumppanit vauhdissani mukana Ota yhteyttä ja kannusta NaviRight
MiddleBar
 
Highslide JS
 
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Moottoriurheilua suurella sydämellä



19.11.2017 - Mikko Eskelinen ja Maxx Ebenal kuudensia Lamborghini Super Trofeo ratasarjan MM-finaaleissa - Aasian hopeasija silti erinomainen saavutus

Italian Imolan radalla ajetussa ja erittäin kovatasoisessa Lamborghini Super Trofeo World Finals eli ns. MM-osakilpailuissa suomalaiskuljettaja Mikko Eskelinen ja hänen kanadalainen tallitoveri Maxx Ebenal joutuivat tänään tyytymään PRO-AM luokan seitsemänteen sijaan ja samalla he putosivat eiliseltä neljänneltä sijalta kuudenneksi. PRO-AM luokan mestaruuden saavutti yhdysvaltalainen Taylor Proto italialaisen tallitoveri Edoardo Piscopon kanssa. Yleiskilpailun MM-tittelin pokkasi kanadalainen Mikael Granier myöskin italialaisen tallitoveri Loris Spinellin kanssa.


Eilisen hienon neljännen sijan jälkeen Eskelinen ja Ebenal starttasivat toiveikkaana toiseen MM-finaaliin ja samalla pitkän kilpailukauden neljänteentoista 50 minuutin mittaiseen kilpailuun. Kuitenkin jo kilpailun toisella kierroksella kaksikko sai kylmää vettä niskaansa kun Ebenal otti yhteen kanssakilpailijan kanssa ja spinnasi ulos radalta. Hän kuitenkin pystyi jatkamaan, mutta kuusi muuta kanssakilpailijaa ehti karata niin kauas, ettei heitä enää pystynyt Eskelinenkään tavoittamaan.

Huolimatta epäonnisesta kauden päätöksestä, oli tuore Lamborghini Super Trofeo Aasian mestaruussarjan hopeamitalisti erittäin tyytyväinen kuluneeseen kilpailukauteen.

- Eilen jäimme vain reilun sekunnin palkintokorokesijoituksesta ja tänään sitä lähdettiin tosissamme tavoittelemaan. Kuitenkin harmillisesti Maxx menetti auton hallinnan otettuaan kanssakilpailijan kanssa yhteen ja tämä kilpailu oli sitten siinä. Kuljettajan vaihdon jälkeen keskityin vain nautiskelemaan kun palkintokorokesijoitus jäi saavuttamatta. Kuudes sija MM-kilpailuista ei ole huono saavutus, mutta kieltämättä se on pieni pettymys kun kuitenkin vuonna 2015 olin MM-pronssilla, Eskelinen kertoo.

- Kulunut vuosi on ollut 10-vuotisen autourheiluhistoriani ehdottomasti menestyksekkäin kun kuitenkin yhdeksän palkintokorokesijoitusta neljästätoista mahdollisesta sekä ennen kaikkea Aasian mestaruussarjan hopeasija on nyt kotiin viemisinä. Iso kiitos tästä vuodesta niin kanadalaiselle tallitoveri Maxx Ebenalille, saksalaiselle Leipert Motorsport tiimille kuin ennen kaikkea yhteistyökumppaneilleni, jotka uskoivat kanssani samoihin asioihin eli mitalisijoitukseen Aasian mestaruussarjassa, Eskelinen jatkaa.

Uusia suomalaiskuljettajia kauden 2018 Lamborghini Super Trofeo ratasarjoihin?

Imolassa ajetuissa Euroopan, Aasian ja Amerikan sarjojen finaalikilpailuissa, kuin myös MM-finaaleissa radalla nähtiin runsaasti kaikenlaisten ratasarjojen mestareita. Taso oli koko viikonlopun erittäin kova ja sen myötä kausi 2018 tulee varmasti kilpailullisesti olemaan kovin miesmuistiin. Eskelinen on jo saanut tarjouksia tulevan vuoden kilpailuohjelmasta ja povaa, että sarjoissa nähtäisiin myös muita uusia suomalaiskuljettajia.

- Olen Leipert Motorsport tiimin kanssa käynnistänyt ns. Junior Program kilpailuohjelman, jossa olemme etsineet suomalaiskuljettajia rakentamaan uraa uudistetun 620 hevosvoimaisen Lamborghini Huracan Super Trofeo EVO auton ratissa. Olemme jo ehtineet kaksi testipäivää Espanjassa ajaa ja luvassa on lisää vielä joulukuussa. Lamborghini Super Trofeo ratasarjat ovat olleet usealle kuljettajalle ponnahduslauta joko Lamborghinin omaan junioriohjelmaan sekä GT3-autojen sarjoja kohti. Siksikin minulla on ilo olla auttamassa suomalaisia kuljettajia maailmalle ja sitä kautta tekemässä arvokasta juniorityötä suomalaisen rata-autoilun eteen, Eskelinen kertoo.

- Täällä Imolassa Lamborghini esitteli uudistetun EVO-version Huracan autostaan ja kieltämättä kovasti houkuttelee tulevana kilpailukautena yrittää yhdellä sijoituksella parantaa lopputulosta. Ensiksi kuitenkin edessä on tärkeimmät neuvottelut kotona, koska kuitenkin Aasiassa on tänäkin vuonna vierähtänyt jo lähes kahden kuukauden verran. Mikäli vaimolta lupa heltiää niin alan tarkemmin tutustumaan saamiini kuljettajatarjouksiin. Se kuitenkin on varmaa, että tammikuun lopulla Rovaniemen ympäristössä ajettava perinteikäs Arctic Lapland Ralli avaa kilpailukauteni, Eskelinen jatkaa.

Lopputulokset Lamborghini Super Trofeo World Final #1 osakilpailu, la 18.11.2017, PRO-AM: Top-5:
1. Taylor Proto (USA) & Edoardo Piscopo (ITA), 28 kierrosta
2. Pieter Vanneste (BEL) & Niels Lagrande (BEL), +3,893sek
3. Emmanuel Anassis (USA) & Brandon Gdovic (USA), +16,156sek
4. Mikko Eskelinen (FIN) & Maxx Ebebal (CAN), +17,158sek
5. Nicolas Gomar (CHE) & Lucas Mauron (CHE), +18,086sek

Lopputulokset Lamborghini Super Trofeo World Final #2 osakilpailu, su 18.11.2017, PRO-AM: Top-3:
1. Nicolas Gomar (CHE) & Lucas Mauron (CHE), 26 kierrosta
2. Pieter Vanneste (BEL) & Niels Lagrande (BEL), +5,842sek
3. Taylor Proto (USA) & Edoardo Piscopo (ITA), +7,427sek
---
7. Mikko Eskelinen (FIN) & Maxx Ebebal (CAN), +59,1sek

Lamborghini Super Trofeo World Finals EPÄVIRALLISET lopputulokset 2/2 osakilpailua, Pro-AM-luokka: Top-3:
1. Taylor Proto (USA) & Edoardo Piscopo (ITA), 25 pistettä
2. Pieter Vanneste (BEL) & Niels Lagrande (BEL), 24 pistettä
3. Nicolas Gomar (CHE) & Lucas Mauron (CHE), 21 pistettä
---
6. Mikko Eskelinen (FIN) & Maxx Ebebal (CAN), 12 pistettä

Lamborghini Super Trofeo Asia 2017 EPÄVIRALLISET lopputulokset 12/12 osakilpailua, PRO-AM-luokka, Top-4:
1. Rik Breukers (NED) & Nigel Farmer (HKG), 151 pistettä
2. Mikko Eskelinen (FIN) & Maxx Ebenal (CAN), 119 pistettä
3. Richard Goddard (AUS) & Carrie Schreiner (DEU), 100 pistettä
4. Takeshi Matsumoto (JPN) & Toshiyaki Ochiai, (JPN), 57 pistettä

Klikkaa ja katso kuvia Imolan kisoista!

Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS Highslide JS

17.11.2017 - Mikko Eskelinen voitti Lamborghini Super Trofeo Aasian mestaruussarjan hopeamitalin - Taskussa myös Euroopan mestaruussarjan hopeamitali

Jyväskyläläinen Mikko Eskelinen teki nyt perjantaina Italian Imolan legendaarisella radalla sinivalkoista moottoriurheiluhistoriaa ja voitti, ensimmäisenä suomalaisena koskaan, Lamborghini Super Trofeo Aasian mestaruussarjan hopeamitalin. Samalla saavutettu mitalisijoitus oli erinomaista jatkoa hänen vuoden 2015 hopeamitalille, jonka hän saavutti Lamborghini Super Trofeo Euroopan mestaruussarjassa.


Pitkän kilpailukauden aikana PRO-AM luokkaa yhdessä kanadalaisen tallitoveri Maxx Ebenalin kanssa ajanut sarjan ainoa suomalaiskuljettaja nappasi yhdeksän kahdestatoista mahdollisesta palkintokorokesijoituksesta ja juhli sijoitusta lopulta 19 pisteen marginalilla ennen saksalaisen Carrie Schreinerin autokuntaa. Vastaavasti sarjan ylivoimaiseen voittoon ajoi hollantilaisen Rik Breukersin ja Hong Kongilaisen Nigel Farmerin autokunta, jotka lopulta saavuttivat 31 sarjapistettä enemmän kuin Eskelinen ja Ebenal.

Italian Imolan radalla saksalaisen Leipert Motorsport tiimin 620 hevosvoimaista Lamborghini Huracan autoa käskyttävä kaksikko oli sen ensimmäisessä osakilpailussa upeasti PRO-AM luokan toinen ja muutamaa tuntia myöhemmin ajetussa viimeisessä osakilpailussa niukasti palkintokorokesijoituksen ulkopuolella eli neljäs. Sinivalkoinen autokunta putosi palkintokorokesijoitukselta kärsittyään yhtaikaisesti kaksi rengasrikkoa. Silti Aasian mestaruussarjan hopeiseen mitaliin Eskelinen on enemmän kuin tyytyväinen.

- Kauden viimeistä edelliseen kilpailuun starttasin PRO-AM luokan hopeasijalta. Sain kuitenkin huonon lähdön ja tipahdin kolmanneksi, josta onnekkaasti kanssakilpailijan varikkosuoran ylinopeuden myötä nousimme takaisin hopeasijalle, jonka pidimme maalilipulle saakka. Sitten viimeisessä kilpailussa kärsimme lähes samanaikaisesti kaksi rengasrikkoa ja tipahdimme neljänneksi, jolla myös saavuimme maaliin. Kauden viides hopeasija ja yhteensö yhdeksäs palkintokorokesijoitus antoi itseluottamukselle ison askeleen kun ajatellaan sitä, että nyt lauantaina ja sunnuntaina meillä on edessä ns. World Final eli Lamborghini Super Trofeo kaksi MM-osakilpailua, Eskelinen kertoo.

- Tämä Aasian sarjan hopeasija on lähes maksimisuoritus mitä olisimme voineet saavuttaa. Tottakai kauden ainoa, Japanin Fujin toisen osakilpailun keskeytys jätti tilipussista 15 arvokasta pistettä pois, mutta siitäkin huolimatta meillä ei ollut tänä vuonna mitään mahdollisuutta vastata tulevan Lamborghini tehdaskuljettaja Rik Breukersin ja hänen tallitoveri Nigel Farmerin vauhtiin. Breukers ajaa paljon ja on todellinen ennakkosuosikki MM-kilpailujen nopeimmaksi kuljettajaksi. Tyytyväinen siis ehdottomasti olen kuluneeseen kilpailukauteen ja sen antamiin kokemuksiin, Eskelinen jatkaa.

Kauden 2018 suunnitelmat hahmottumassa

Täällä Imolassa Lamborghini fyysisesti esitteli uuden kehitysversion Huracan autostaan. Auto on aerodynamistisilta ominaisuuksiltaan huikeasti nopeampi kuin tämä kolme vuotta käytössä ollut versio - ja se houkuttelee 10-vuotista moottoriurheilutaivaltaan juhlistavaa suomalaiskuljettajaa.

- Olen neljä vuotta saanut mitata, ja myös kehittää, vauhtiani Lamborghini Super Trofeo ratasarjoissa. Näinä vuosina olen tähän mennessä ajanut 52 osakilpailua ja saavuttanut 27 palkintokorokesijoitusta. Vaikka mestaruutta en ole onnistunut nappaamaan niin siitä huolimatta se kertoo siitä, että asiat on tehty oikein. Aasian ja Euroopan hopeamitalit tarkoittavat sitä, että vielä voidaan yhdellä sijoituksella parantaa ja koska olen jo saanut tarjouksia tulevan vuoden kuljettajamarkkinoilta niin vaikea olisi kieltäytyä, Eskelinen pohtii.

- Uudistettu Lamborghini Huracan näyttää todella aggressiviiselta superautolta ja olisi sääli jos kokemuksiani niin Aasian kuin Euroopan parhaimmilta kilparadoilta pitäisi jättää hyödyntämättä. Ajetaan nyt kuitenkin ensiksi lauantain ja sunnuntain MM-kilpailut ja nautiskellaan sitten hetken aikaa saavutuksista eli Aasian mestaruussarjan hopeamitalista. Kuitenkin päätöksiä olisi tehtävä pian, koska kuljettajamarkkinoilla parhaimmat paikat on jaossa ennen vuodenvaihdetta, Eskelinen jatkaa.

Aasian päätösosakilpailut ajettiin yhdessä Amerikan sarjan kanssa ja niiden molempien PRO-AM luokan voittoon ajoi tuleva Aasian mestaruussarjan amatööriluokan voittaja, indonesialainen Andrew Haryanto Lamborghinin tehdaskuljettaja Milos Pavlovicin kanssa. World Final aika-ajot ajetaan aikaisin lauantaina ja ensimmäinen osakilpailu iltapäivästä. Pitkä kilpailukausi huipentuu sunnuntaina toiseen MM-osakilpailuun, joka on samalla 14 kilpailustartti myös Eskeliselle.

- World Finalissa Aasian, Amerikan ja Euroopan ratasarjat yhdistetään, jolloin radalla tulee ruuhkaa riittämään. En Maxxin kanssa lähde nöyristelemään vaan tulemme tosissaan taistelemaan PRO-AM -luokan MM-tittelistä. Tottakai kun vastassa on entisiä ja tulevia sarjamestareita sekä muiden GT-autojen ja pikkuformuloiden mestareita niin kyllähän se saa tosissaan sekunnin tuhannesosista saa taistella mikäli tavoitteisiin meinaamme yltää. Mutta onneksi mitään ei ole vielä ratkaistu, joten yrittämään ehdottomasti lähdetään.

Lauantainen ja sunnuntainen osakilpailu on nähtävissä internetin välityksellä ns. Live-Stream lähetyksenä osoitteessa: https://squadracorse.lamborghini.com/live-streaming

Lopputulokset Lamborghini Super Trofeo Asia 2017, #11 osakilpailu Italian Imolassa, pe 17.11.2017, PRO-AM -luokka: Top-3
1. Andrew Haryanto (INA) & Milos Pavlovic (SRB), 27 kierrosta
2. Mikko Eskelinen (FIN) & Maxx Ebenal (CAN), +11,096sek
3. Rik Breukers (NLD) & Nigel Farmer (HKG), +41,176sek
4. Carrie Schreiner (GER) & Alberto Di Folco (ITA), +41,977sek

Lopputulokset Lamborghini Super Trofeo Asia 2017, #12 osakilpailu Italian Imolassa, pe 17.11.2017, PRO-AM -luokka: Top-3
1. Andrew Haryanto (INA) & Milos Pavlovic (SRB), 27 kierrosta
2. Rik Breukers (NLD) & Nigel Farmer (HKG), +7,725sek
3. Carrie Schreiner (GER) & Alberto Di Folco (ITA), +44,236sek
4. Mikko Eskelinen (FIN) & Maxx Ebenal (CAN), +59,253sek

Lamborghini Super Trofeo ASIA 2017: EPÄVIRALLISET lopputulokset 12/12 osakilpailua, PRO-AM -luokka, top-4:
1. Rik Breukers (NED) & Nigel Farmer (HKG), 151 pistettä
2. Mikko Eskelinen (FIN) & Maxx Ebenal (CAN), 119 pistettä
3. Richard Goddard (AUS) & Carrie Schreiner (DEU), 100 pistettä
4. Takeshi Matsumoto (JPN) & Toshiyaki Ochiai, (JPN), 57 pistettä



9.11.2017 - Suomalaiskuljettajia testasi Lamborghini Super Trofeo kilpuria Espanjassa!

Marraskuun ensimmäisinä päivinä Etelä-Espanjan Cartagenan kilparadalla nuoret suomalaiset Juuso Puhakka ja Marko Helistekangas testasivat saksalalaisen Leipert Motorsport autourheilutiimin 620 hevosvoimaista Lamborghini Huracan kilpa-autoa - ja olivat vakuuttuneita kokemastaan.

Aikaisemmin syksyllä neljättä kilpailukautta kansainvälisessä Lamborghini Super Trofeo ratasarjassa ajava Mikko Eskelinen ja Leipert Motorsport etsivät kahta kuljettajaa ns. Young Drivers Program ohjelmaan, joka mahdollistaa heille kilpailemisen uudella 2018 Lamborghini Huracan EVO autolla joko Euroopan tai Aasian Lamborghini Super Trofeo ratasarjoissa. Puhakka ja Helistekangas olivat ensimmäiset Young Drivers kuljettajat, jotka pääsivät radalle näyttämään osaamistaan italialaisen kilpa-ajoneuvon ratissa.

GTM Motorsport ja Leipert Motorsport olivat tyytyväisiä Helistekankaan ja Puhakan vauhtiin Cartagenan radalla, joka on tunnettu erityisesti Moto GP tiimien testauspaikkana. Myös vuoden 2014 EM-hopea ja MM-pronssimitalisti Mikko Eskelinen oli vakuuttunut näkemästään.

- Kummatkin suomalaiskuljettajat pääsivät heti sinuiksi auton kanssa ja erinomaisesti sillä ottivat radan haltuunsa. Välittömästi näimme, että niin Juusolla kuin Markolla on runsaasti kansainvälistä kilpailukokemusta ja siten varmasti he olisivat heti erittäin kilpailukykyisiä kauden 2018 Lamborghini Super Trofeo ratasarjoissa. Onnistuneiden testipäivien jälkeen on hyvä jatkaa keskusteluja tulevaisuudesta, Eskelinen kertoo.

- Minulla kausi huipentuu kahden viikon päästä Italian Imolan radalla ajettavissa Aasian mestaruussarjan kahdessa päätösosakilpailussa sekä niiden jälkeen ajettavissa kahdessa ns. World Final eli Lamborghinin MM-kilpailuissa. Nyt kun täällä Cartagenassa näin Puhakan ja Helistekankaan otteet kilpurin ratissa niin vähitellen alkaa taas omaa vauhtijalkaa vipattaa. On siis aika aloittaa valmistautuminen kilpailukauden huipentumaan, Eskelinen jatkaa.

GTM Motorsport ja Leipert Motorsport ajaa myöhemmin loppusyksystä toisen Young Drivers testipäivän.

Aikaisemmat moottoriurheilu-uutiseni:
- 18.11.2017 - Mikko Eskeliselle nelossija ensimmäisestä Lamborghini Super Trofeo MM-osakilpailusta
- 16.11.2017 - Mikko Eskelinen toiveikkaana Lamborghini Super Trofeo World Finaliin - Panoksena Aasian ratasarjan hopeamitali sekä MM-titteli
- 24.09.2017 - Eskeliselle kaksi palkintokorokesijoitusta Lamborghini Super Trofeo Aasian mestaruussarjan Shanghain osakilpailuista
- 23.09.2017 - Eskelinen upeasti hopeasijalle Shanghaissa - Johtoasema ei kestänyt maaliin
- 21.09.2017 - Mikko Eskelinen hakee avausvoittoa Shanghaista - Mestaruustitteli panoksena
- 20.08.2017 - Eskeliselle ja Ebenalille upea kakkossija Japanin Fujista
- 19.08.2017 - Jarrumurheet jättivät Eskelisen neljänneksi Japanin Fujin lauantaina
- 17.08.2017 - Mikko Eskelinen ja Maxx Ebenal haastajina Japanin Fujin Formula 1 -radalle
- 29.07.2017 - Eskelinen jälleen palkintokorokkeelle Nelivetomies rallissa
- 26.07.2017 - Mikko Eskelinen ja Arto Kapanen tavoittelevat Nelivetomies ralli voittoa
- 25.06.2017 - Mikko Eskelinen juhli Juhannusta Suzukan Formula 1 radan palkintokorokkeella
- 24.06.2017 - Mikko Eskeliselle kitkerä pettymys Japanin ensimmäisestä kisasta
- 22.06.2017 - Mikko Eskelinen hakee kauden viidettä palkintokorokesijoitusta Japanista
- 21.05.2017 - Mikko Eskelinen ja Maxx Ebenal kakkossijalla Thaimaan kisaviikonlopun jälkeen
- 20.05.2017 - Mikko Eskelinen ja Maxx Ebenal palkintokorokkeelle Thaimaan kuumuudessa
- 18.05.2017 - Mikko Eskelinen ja Maxx Ebenal tavoittelevat palkintoja Thaimaasta
- 09.04.2017 - Eskelinen ja Ebenal PRO-AM luokan toisena avauskilpailujen jälkeen
- 08.04.2017 - Eskelinen ja Ebenal avasivat palkintokorokesijoituksella Malesiassa
- 07.04.2017 - Eskelinen ja Ebenal tyydyttävistä asetelmista Malesian avauskilpailuihin
- 06.04.2017 - Eskelinen tähtää palkinnoille Lamborghini Super Trofeo Aasian avauksessa
- 15.02.2017 - Eskelinen nautiskellen Mikkelin SM-rallin kautta Muuramen rallisprinttiin
- 28.01.2017 - Mikko Eskelinen nopein WRC-kuljettaja Arctic Lapland Rallissa
- 26.01.2017 - Eskelinen toiveikkaana WRC-autollaan Tunturirallin upeille erikoiskokeille
- 17.01.2017 - Eskelinen ja Kapanen nautiskelemaan kovatasoiseen Arctic Lapland Ralliin
- Kauden 2016 Lamborghini Blancpain Super Trofeo Europen tiedotteet
- Kauden 2015 Lamborghini Blancpain Super Trofeo Europen tiedotteet
- Kauden 2014 Lamborghini Blancpain Super Trofeo Europen tiedotteet
- Kauden 2013 Portugal SuperCars Series mestaruusvuoden tiedotteet
- Kauden 2012 SpanisGT mestaruusvuoden tiedotteet
- Kauden 2011 FIA GT3 & Rallin SM-sarjan tiedotteet
- Kauden 2010 FIA GT3 & Suomi Cup vuoden tiedotteet
- Kauden 2009 Rata SM GT3 Suomenmestaruuden tiedotteet
- Kauden 2008 STCC Suomenmestaruuden tiedotteet
 
Mikko Eskelisen kotisivut on suunnitellut ja toteuttanut MediaGuru Jack Bacon - Digitaalisen median tuotantostudio - www.mediaguru.fi